apr 242012
 

Heile fronten på bilen vart kvesta, men føraren slapp med skrekken då han råka ein bergknaus ved enden av Huftarhøy mot Selbjørn. Årsaka til ulukka var truleg høg fart i samband med ein bil i motgåande kjørefelt som svinga inn mot byggevarehandelen. Ulukkesbilen har så veiva over i feil kjørefelt, deisa i fjellet, og endt opp med fronten halvvegs i grøfta mot kjøreretning. Jostein Bjånesøy er ikkje overraska over at det skjedde nett her, då det er eit uoversiktlig område.

Kupèen var heldigvis skånt med føraren, men understellet har nok sett sin siste sumardag.

– Dei som kjem frå Storebø kjører opp ein bakke og har såleis ikkje noko oversikt over dei som svingar inn mot Blænes Bygg på toppen av knausen. Foreløpig ser me ikkje noko grunn til å forfylgja bilen som svingte, men me vurderar konfiskering av førarkortet til ungdomen som førte ulukkesbilen. Den andre involverte bilen kom frå hendinga utan ei skramme.

Eit kort, lidenskapelig, men fruktlaust forhold mellom ein bil og gråstein.

Oppdatering:

Marsteinen har vore i kontakt med føraren av ulukkesbilen, som har uttald at han ikkje hadde for høg fart, og hadde så god sikt at han kunne sjå føraren av motgåande bil røyka pipe. Den uskadde bilen svingde brått inn mot byggehandelen ikkje lengre enn 20 meter frå ulukkesbilen, og øydeleggingane var følge av unnamanøveren til den unge bilføraren, vert det hevda.

Politibetjent Kjartan Fonnes på si side melder om inndraging av førarkortet til den unge føraren, og at det har vorte opna sak hjå Austevoll politikammer. Dette er gjort på bakgrunn av funn på staden som i deira vurdering tilseier høg fart, men Fonnes presiserar at saka er ung, og det er ikkje alle fakta som er på bordet enno.

  24 Responses to “Rett i bergknausen ved Blænes Bygg”

  1. Ja det er jo sjølvsagt ungdommen sin feil. Gamle menn med hatt er alltid skuldfrie! Ein kunne blitt so forbanna. Ungdommen kunne blitt drepen på grunn av aktlausa til den eldre herremannen!

  2. Uten å fordela skyld i denne saka kan eg som nabo sei att det er utrulig att det ikkje har vert fleire ulykker på denne strekningen. det er 60 km grensa men den er det ikkje alle som bryr seg om. Ved innkjørsel til Blænes Bygg må man kjøra so langt fram att man ser om det kjem biler imot, då er det ikkje uoversiktlig.

  3. Kva med førerkortet til den andre bilføreren????? E det ikkje vanlig å inndra førerkortet til alle førarane når det har vore ei ulykke, til dei har fått klarhet saka????

  4. Er jo selvfølgelig en grunn til at politiet kun har indratt førerkortet til fører nr 1. Er ikke bare fordi den andre føreren er eldre at han slipper unna, men mest sannsylig fordi han andre har gjort noe ulovlig og kjørt uforsvarlig, blir bare dumt og lese om de som anklager han andre bilføreren bare fordi han er en eldre herremann, tull! Politiet vet hva de gjør.

  5. Skal eg vere heilt ærleg så trur eg at den unge mannen har litt av ansvaret. Det er ikke til å sjå vekk frå at ungdommar i bil har store tendensar til å køyre for fort i strekningar som dette. Kan godt være at dette er ikke tilfellet, men personlig så trur eg det. Vist du holder 60 km/t (som jeg tror fartsgrensen er) og har god oversikt i trafikken så tror jeg at dette kunne blitt ungått. Tviler sterkt at den bilen som kom uskadd fra det svingte rett inn, uten å se seg for. (Det er simpelt ikke noko folk flest gjer) Men selfølgelig, det kan være. Men har mine tvil på den farts unnskyldningen.

    • At ein skal bli stempla som råkjører og ansvarleg berre fordi ein er ung er totalt uakseptabelt. Når nokon ikkje overheld vikeplikten sin er det ein ganske alvorlig trafikkforseiing, noko som i verste fall kunne kosta den unge føreraren livet i går! Noko å tenkje på for alle dei som stempler unge sjåførar!

    • Du forventer heller ikkje at det skal komme bil i mot deg i din kjørebane. Det er og noko som folk flest ikkje gjere. Eg har vert med på det. Berre sånn til ettertanke.

  6. I denne artikkelen er det åpenbart foruttintatte holdninger til skyldspørmål og årsak. Dersom politiet i Austevoll virkelig har gått ut med så upresis og forutinntatt informasjon og holdning som det som fremkommer i nettutgaven til Marsteinen så er det skremmende.

    Nettutgaven av marsteinen burde også tilstrebe seg å fremsette sak og innhold både korekt og belysende. Det klinger sterkt i artikkelen når det opplyses at ungdommen har mistet førerkortet etter henddelsen. Om det er mangel av kunnskap eller mangel på vilje vites ikke, men det burde vert lagt til at førerkortet automatisk blir inndratt etter en trafikkulykke når føreren har hatt førerkort i mindre en 2 år.

    At politiet åpenbart legger så liten vekt på føreren som krysset vein uten å se seg for er skremmende og alarmerende. Den grove feilen til han som krysset veien uten å se seg for kunne idag ha kostet livet til den unge føreren som kom imot. INGEN forventer at motgående bil brått krysser over veien fremmfor seg når en kommer kjørende, aller minst en uerfaren sjåfør som i dette tilfelle.

    Håper virkelig at denne saken får en mer åpen og rettferdig granskning ifra politiet en det som har fremkommet idag.

  7. Når nokon skal svinge over ein kjørebane eller ut fra parkeringsplass så har dei vikeplikt. Altså, du skal ikkje svinge før du er sikker på at alt er klart

  8. Du trenger ikke vere professor for å se at det har vert høy fart i den smellen!

    • Har kjørt den strekningen der noen ganger, å der er det ikke alle som holder 60 km/t. Mn siden du kommentere farten, så rekner jeg med at du er en av de få. Om denne føreren har holdt for stor fart, så er det ikkje automatisk lov å bryte vikeplikts regelen, en med vettet i behold ville i allefall ikkje gjort det. En person vrenger ikke bilen sin i grøfta uten grunn, trenger ikke være professor for å skjønne det heller ! HÅPER ALLE GJØR EN UNNAMANØVER I EN SLIK SITUASJON !

      • Men samtidig so hadde kanskje denne ulykken vært ungått vist han hadde holdt fartsgrensen. Og bare fordi det er få som holder fartsgrensen så gjør det de ikkje rett å bruse på.

  9. Når det gjelder skyldspørsmålet synest jeg det er helt ok at politiet etterforsker den unge herren.
    Men jeg mener at uansett om han har kjørt for fort eller ikke så har han som kjørte ut i veien uten å se seg for gjort noe helt galt. Han kommer inn på en forkjørsvei og må på lik linje med alle andre som kommer inn på en forkjørsvei vente til «kysten er klar.»

    Jeg har selv kjørt ut fra blenesn og jeg klarer fint å se om det kommer biler eller ikke fra begge sider. Jeg mener at han går fri uten å straffes blir helt feil.

    Om den unge herren bør straffes eller ikke er opp til Politiet, men han kjørte på forkjørsvei og den eldre herren er skyldig uansett.

    • Det har etablert seg eit feil inntrykk av ulukka. Mannen (den eldre) kom frå Selbjørn og skulle svinga INN til Blænesbygg.

      • «Mannen (den eldre) kom fra Selbjørn og skulle svinga INN til Blænesbygg» og ut fra bygget, er fortsatt å krysse vikeplikta si. JA, føreren av ulykkesbilen har nok ikkje kjørt i 60 km/t utifrå skadene på bilen. og begge førerane kan ha delt skyld.

        Det er bakketopp ved ulykkesstedet og viss føreren av ulykkesbilen har vore nederst i bakken ( i litt for høg fart), og føreren fra selbjørn har ikkje sett møtende bil og tenkt klar sikt og svingt seg inn. DÅ kjem ulykkesbilen fra storebø fort opp og må manøvrere vekk for å unngå sammenstøt og turen endt i fjellet.

        Ei slik hending er frykteleg fort gjort og føraren frå selbjørn har då kryssa veien i uvitenhet for møtande bil (dette kalles vel å bryte vikeplikta, sidan han ikkje køyrde langt nok fram til å forsikre seg mot møtande bil). samtidig som føraren av ulykkesbilen har troleg hatt for stor fart på plassen. To forskjellige lovbrudd som burde etterforskes, uten å legge all skyld på føreren i prøvetida.

  10. Her er det mykje synsing ut og går.Bilen som skulle inn til Blænes Bygg kryssa ikkje forran bilen som kom i stor fart.Han var på veg til og svinga då han såg bilen.Den unge føreren mista kontrollen og havna i berget.Denne BMV har vert oppservert i stor fart tidligere.Da er mykje grisekjøring i Austevoll.Bur i ein 50 sone men farten ligger mykje høgare.

    • Den omtala strekningen har vore ei 80-sone før og folk har ikkje greid å omstille seg. Eg har sjølv kollidert i ca 30 km i timen og fronten på bilen min såg ut som eit trekkspel, så ein kan ikkje alltid avgjere at nokon har køyrd i 80+ berre fordi bilen er knust… Når det gjeld den omtala bilen så veit eg at det har vore fleire sjåførar på denne bilen så kven av dei som held stor fart kan vel variere litt…

    • Han såg jo ikkje bilen, det har han sjølv uttalt. Og dersom han såg bilen og såg kor gale det gjekk, kvifor i alle dagar fortsatte han bare videre mot Blænes Bygg for å handle då….?????

  11. En er jo pålagt å kjøre etter forholdene !